Vi forstår at det oppstår mange spørsmål når man har bestemt seg for å flytte.
Under har vi samlet noen av de mest vanlige spørsmålene som oppstår når man skal endre adresse.
Hvem mottar min adresseendring?
Det er kun de selskapene og organisasjonene man selv velger som mottar din flyttemelding. Det er de som sender deg post som trenger din nye adresse.
Hvordan vet jeg at adresseendringen er gjort?
Etter du har fylt ut flyttemeldingen sender vi deg et brukernavn og passord til min side. Her har du full oversikt over status på flyttemeldingen din hos de forskjellige leverandørene.
Koster det noe?
Vi tar en engangskostnad på 299,- for å administrere hele flytteprosessen for deg. Du kan betale via mobilregningen eller med bankkort. Betalingen gjør du i siste steg av flyttemeldingen. Da kan du også få et gratis postkasseskilt med på kjøpet (verdi 199kr)
Kan jeg følge med på flyttestatus?
Når du gjennomfører emn flytting hos oss får du en egen min side der du kan følge med på status på flyttemeldinger og sporing på eventuelle kjøp
Hvordan betaler jeg?
Du kan enten betale med mobilregningen din eller med bankkort. Du betaler etter flyttemeldingen er ferdig utfylt.
Legg til flere personer i husstanden for å sende flyttemeldinger på deres vegne. Når du på neste steg skal velge selskaper og organisasjoner som skal motta flyttemelding, vil du da også kunne velge hvem i husstanden adresseendringen gjelder.